Benim doktorum doğumdan sonra hemen boyayabilirsin demişti ve boyadım da platin sarıya.emzirme döneminde saçlar zaten aşırı dökülüyor 3. Aydan itibaren başlıyor saç dökülmesi .hatta bende boyarsam daha çok yıpranır mı endişesine kapılmıştım başta sonra ne olursa olsun dedim boyattım çokta memnunum 😂