Kubraarslan18 Bebegim iki buçuk aylık bazen emer bazen emmiyor her öğünde mama alır artık danışmanlık almak istiyorum alip memnun kaldığınız Bi isim var mıdır
bilgekizinannesi Kubraarslan18 hangi ildesiniz bennizmirde birebir aldım ama online da veriyor emekli eve gayet de iyi işinde. Sarılıktan dolayı mama başlamıştık biberon da kullanıyorduk. Meme reddi olmamıştı ama mama miktarları çok artıyordu sütüm azalıyordu o yüzden aldım bebeğim daha 2 haftalıktı. Şu an sadece emerek anne sütü alıyor 5 ay olmak üzereyiz. https://instagram.com/annebebekegitmeni?igshid=NDc0ODY0MjQ= Görüşmek isterseniz online da eğitim veriyor ve hayat boyu sınırsız danışma hakkınız oluyor. Ben hala soru soruyorum aklıma takıldıkça hep dönüyor cevaplıyor sağolsun. İsterseniz ismimi verip görüşebilirsiniz Cansu ismim.
yusufmertmom Kubraarslan18 kesinlikle destek almalısınız https://instagram.com/bebegimindanismani?igshid=NzNkNDdiOGI=
MiraySahin Online isterseniz serdi hanim var instagramdan bakabilirsiniz https://instagram.com/emzirmedanismani_serdi?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hanim58 Instagramda emziren anne Yasemin hanım —gebe anne yağmur hanım-Aslı emzirme danışmanı var üçüyle de görüştüm iyiler
MiraySahin Kubraarslan18 ben ücretsiz eğitimlerine katılmıştım doğumdan önce, şu an emzirebiliyorsam o eğitimde öğrendiklerim sayesinde, bebegin 4 buçuk aylık, sadece anne sütü alıyor
Kubraarslan18 bilgekizinannesi ne güzel sonuç almışsınız geç mi kaldım diye üzülüyorum online yapabilir miyim acaba diye
bilgekizinannesi Kubraarslan18 online birebir o kadar da fark etmez bence deneyebilirsiniz ben sonuç aldım şükür