Devushka 4.ayda pure seklinde basladik meyvelere biz.Suan eliyle meyve suzgecini tam kavrayamayabilir bizimkine ben 6 aylikken aldim kendi kendine emiyor suyunu meyvelerin.suan 8 aylik
Yani meyve suzgeci derken sebze meyve filesi tarzinda benimkisi.Cam rendede puree haline getirip sonra tel suzgecle suzerek vermeni tavsiye ederim.