yaseminsahin14 4 aydır emziriyorum, bu ay olmam gereken regl 6 gündür gelmiyor emzirmeden kaynaklı bişey midir? Gebelik testi yaptım negatif çıktı testi erken yaptığım için negatif olmuş olma ihtimali var mı
hayalperest__ yaseminsahin14 normaldir düzenli olup birdahaki ay düzensiz olması daha düzene oturmamış