Htcmrzdmr Arkadaşlar 4 Ekimde Eğitim Araştırma hastanesinde deri testi yaptırdık süt alerjimiz çıktı. 15 gün sonra kan testi sonucu çıkacak dediler. Kanda neye bakıyolar tam olarak, yada kan ne için?
turuncuelma Htcmrzdmr kanda da gene neye alerjisi var ona bakılıyor. Bazen deri de çıkmayan alerji kanda çıkabiliyor
turuncuelma Htcmrzdmr benim bebeğimde alerjik test yaptırmak istiyorum bi sonraki ay teste götüreceğim inşallah
Htcmrzdmr Bizim deride çıkmıştı. Kan sonucu çıkmış ama e nabızda görüntülenemiyo. Hastaneye gelip almanız lazım diyolar hastane bize çok uzak nasıl olucak bilmiyorum. Telefondan bilgide veremiyoruz dediler. turuncuelma
MiraySahin Htcmrzdmr size verilen kagitta protokol no yazar, eğitim araştırma hastanelerinin kendi ayri sistemi de oluyor, ordan girip tetkik sonuçlarına tc ve protokol no yazarak erişebiliyorsunuz
Htcmrzdmr MiraySahin maalesef elimizde bir kâğıt yok. Barkod felan aradım bulamadım hepsi hastanede doktorun odasında kaldı sanırım. Hasta no yada protokol no öğrenmenin bir yolu varmıdır. Bölüm sekreterini aradım o kadar sert ki konuşmaya korkutuyo insanı. Dik dik cevaplar veriyo.
Parsbabyy MiraySahin Htcmrzdmr jimere şikayet edin bilgi almak için arıyorsunuz kimsenin böyle davranmaya hakkı yok
MiraySahin Htcmrzdmr aynı hastanede daha önce yaptırdığınız bir tahlil varsa onun protokol nosu da olur, is sisteme girebilmek. Sisteme girdikten sonra çıkar