Esraogey Bebeğim 3 ay 3 günlük doktor bıngıldağı kapanmamış falan dedi yavaş yavaş kapanıyor ya sözde olduğu gibi duruyormuş sağlık ocağındaki ebe 2x2 normali bu zaten dedi ama kafama takıldı yine de bir de sağlık ocağının verdiğinde paraben varmış geçen aldırdık bu wellcare den 1000 ilk olandan bebeğime kaç damla vermeliyim?
Deletedmom277 Esraogey yalnız Bebeklere 1000’lik verilmez. 1000’lik yetişkinler için. Siz 400’luk olandan kullanmalısınız bebeğinize
Deletedmom277 Esraogey veremezsiniz sakın da vermeyin. Benim annem 1000’lik kullanıyor Mavi kutuda 400’luk wellcare bunu kullanmalısınız günde 1 fıs
Esraogey Deletedmom277 değiştirelim o zaman orda eczacı açıp nasıl damlatılacağım göstermiş kendisi açmış yani umarım iadeyi kabul eder
Sibel12345 Esraogey 1000 ilk 1 yaş içim diye biliyorum ama yanlış mıyım bi araştırın isterseniniz biz 400 lük kullanıyoru