Vera1810 benimde bebeğim aynı anlattiklariniz gibi ama bizde red daha erken başladı 1 aylık olduktan sonra, ben meme reddi hakkında hiçbir şey bilmiyordum kimse de söylemedi belki emzik yaptı belki biberon.. sonra da almadı zaten emzirme pozisyonunda durmayı da hiç sevmiyor. Üstüne uzanıp emzirmeyi de denedim belki pozisyondandir diye yok yani silikon uçla bı iki kez emdi burda okumuştum öyle memeye geri çevirenler olmuş ama benimki biberondan hızlı gelmesine alıştığı için meme artık tatmin etmiyordu. 3 aylık oldu hala denemek istiyorum ama psikolojik olarak çok yoruldum sürekli denedim duşta emzirmek dışında şuan havalar olduğum yerde soğuk diye deneyemedim henüz. Temas ettim sakinleştirip tekrar emzirmeyi denedim aynı sizin bebeğiniz gibi kriz geçiriyor o öyle olunca bende pes ediyorum hemen. Memeyi ağzına degdirir degdirmez kafasını çeviriyor, yani ilk günden beri güzelce emen çocuk gitti resmen. Kaşıkla vermeyi denedim defaalrca emmeden beslenmeyi kabul etmiyor, yarın gene deneyeceğim belki unutur biberonu 😔