Dgsvgbrs hem kötü koku hemde sümüksü kıvam vardı bizimkinin kakasında amip çıktı ama doktorda şaşırdı suyla bulaşıyormuş sadece süt alıyordu. Antibiyotik kullandık kötü koku gitti ama sümük devam etti. Sonra besin alerjisi dedi ben diyet yaptım bebek çok iyi kilo alıyordu bir ayda 1500-1800 alıyordu alerjisi olan bebek o kadar almaz diye düşünüyorum diyetisyenimle konuşup bıraktık sümüksü kıvam hala devam ediyordu. En son araştırdım buradakiler dediki tazyikli sütte yapıyor benim sütüm de tazyikli şu an hala devam ediyor benimkinin sebebi muhtemelen tazyikli süt 😇 bi doktora da danışabilirsin