karliozlem oğlum 5 aylık, doğduğundan itibaren hiç gaz sorunumuz olmamıştı. 10 gün önce mamaya başladık, sma optıpro kullandık 1 hafta kullanmamıza rağmen felaket bir gaz yaptı. Sma comfort aldım onuda 3 gün oldu kullanıyoruz gaz sorunumuz hala devam ediyor. Bu mamaların yanına ek olarak bebelac gold almıştım, sma bitince ona geçeceğim inşallah o işe yarar. Ama sma çok güzel kilo yapıyor