Bi kaç gündür gazı kötü kokuyo kakası normaldi ama hafif yeşillik vardı gözlerinin içi sulu sulu hafif öksürüğü var ve uykusunda inliyo burnu da ne kadar açarsam açayım tıkalı napcam daha fazla ilerletmeden ? Arada calpol veriyorum çörekotu yağıyla yağlıyorum