Eşim alıştırdı hep hayalimdi yanımda uyuması diye. İlk başlarda park beşiği vardı odamızda gayet rahat uyuyordu şimdi asla uyumuyor yanımızda uyumaya alıştı. Ama eşimle bizim aramız açılmaya başladı özel hayatımız kalmadı hiç bir şekilde. Nasıl devam edecek böyle bilmiyorum 😔