Kbra3434 Merhaba güzel anneler. Oğlum 20 aylık bugün memeden kesiyorum. Ama göğsümde çok süt birikti ve bu beni çok rahatsız hissettiriyor. Sağsam yeniden çoğalır mi bilgisi olan var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Mimoza-kizim Kbra3434 gogsunuzu rahatlatacak kadar sağın sonrasinda buz uygulaması yapın sütün geri cekilmesi icin 🥰 yinede tecrubeli anneler yardimci olurlar pek bilgim yok ama kuzenim boyle yapmisti 🥰