Mutlu1anne 2 hafta oldu kullanmaya başladım. (Yasmin)Asıl kullanma sebebim sivilce tedavisi. Az da olsa hergün kanamam oluyor 1 haftadır. Bu durumu yaşayan var mı normal mi ? Yardım lütfen 😔