RMK normal canım iki aylıkken falan başlıyor salyalar hatta baya cok akıyor ben önlük yetiştiremiyordum 4 aylıkken falan azalmaya başlamıştı herkes diş falan dedi ama alakası yok 7 aylıkken cıktı iki dişi, salya olayı başlıyor yani tabi erken dişte cıkarabilir ama direkt baglantılı değil.