Her tuvalet sonrası fön makinası ile kurut. Daha sonra baticon uygula. Bir tane fıs fıs şişesi bul . Daha rahat olur dokundurup sürme. Fıs fıs sık. Ben sulandırmadım. Öylelikle geçti. 10 günde geçmişti ağrısı ama baya zorluydu. Dediğim gibi önermişti doktorum. Sık sık uygula bu şekilde . Çok geçmiş olsun