100710 şuan 2 yaşında ilk doğduğu günden beri kullanıyoruz hiç gaz problemi yaşamadık çok memnunuz ama her bebekte aynı olmuyor tabii maalesef. Bir ara 6 aylikken bebelac gold aldık tek seferde gaz sancisindan uyuyamadı yavrum olduğu gibi verdik başkasına ama arkadaşım da mesela hep bebelac gold kullandı onlarda onda sıkıntı yaşamadı dediğim gibi her bebekte farklı etki ediyor