Ceylinadam5 biz sab simplex kullanıyorduk pek fayda etmedi bebeğim ıkınmaktan gazdan uyuyamıyordu. Dün nurse Harveyse geçtik kızım gece de gündüz de ıkınmadan falan hep uyudu. Allahım nazar değmesin nolur ama bi korktum da acaba ağır mı geldi ilaç diye 😁