Kızlar eşim çarşamba gününden beri hasta. Ama bildiğiniz anam babam usülü grip. Burun akıntısı, halsizlik, hafif ateş, arada öksürük vs. Normalde 2-3 günde atlatırdı yaklaşık bir hafta oldu asla iyileşmiyor. İyileşme belirtisi bile yok. Hergün dünün aynısı şiddetinde devam ediyor. Covid değil, domuz gribi de değil. Bu nedir böyle başına gelen var mı? Oğlumda hafif kırgın. Ona bulaşmasından da korkuyorum. Bende bunaldım artık bir haftadır. Böyle olupta şunu yaptım iyi geldi diyen biri çıksın noğlur