İlk başlarda azdı benimde sonrasında baya artıyor helede emiyorsa çok da güzel artar ben sağarak vermeme rağmen vi süre sonra baya artmıştı yeterki su tüketimine yeterli ve demgeli beslenmene dikkat et moralini yüksek tut ve sütüne güven bence dış faktörler olmasa her annenin sütü olur neden olmasın ki Ben de de bir ara çok azaldı korktum çok üzüldüm çok da araştırdım herşey bir kısır döndü süt azalınca mama mama vernce karnı doyan az emen bebek ve yine süt azalması benim gibi önemsiyorsanız danışmanlıkta alabilirsiniz birde nacizane tavsiyem ins da dilrubademirezer hanımı takip etmeniz bana çok faydası oldu