Sare07 Ben ve 25 günlük kızım grip olduk neler yapabiliriz ilaç kullanamıyoruz emzirdiğini için tavsiyeleri olan başına gelen var mı umarım çabuk atlatırız
Kk41 Sare07 sadece evde burnunu açabilirsiniz doktora götürün cok küçük bebeginiz evde birsey yapılmaz
Suleyy Sare07 sarımsak ye ama çiğden bak ve limon karştrırak hem sana iyi gelir hemde sütünden bebeğe geçer antibiyotik etkisi yapar çabuk iyileşirsiniz
Ceylinadam5 Sare07 grip oldgnu nasıl anladınız benımkınınde burnu tıkanıyo gozlerı kıxarıyo capak oluyo acaba bızımkıdemı grıp oldu
Sare07 Ceylinadam5 Ben kendim griptim bir kaç gündür benim gibi bebek de öksürüyor hapşırıyor birde burnu akıyor ordan anladım şimdide doktora gittik geldik doktor da üşütmüş ama değerleri normal dedi isterseniz buhar makinesi alabilirsiniz rahat uyur dedi