Sınav öyle birşeydi ki, bilerek mi işaretledim bilmeyerek mi işaretledim bilemiyorum. Ama cok şey işaretledim😁 Çok basit görünen ama şaşırtmalı sorular da vardı. Türkçe içimi şişirdi. Matematik 10 soru boş, sürem yetmedi. Normalde sayısalcıyım tarih coğrafya bi göz gezdireyim 20 dk dedim baktım aktıkça akıyo. Değişik bir sınavdı. Çok iyi diyemem kötü de diyemem.