Gundem Kızlar selam, kronik faranjitim var ve bu ara kuru öksürük takıldı kaldı, doktora gittim emzirdiğimi söyledim ve antibiyotik kullanmadan geçmez, süründürür dedi😔 Kriz halinde tutuyor öksürük ne yapacağım bilmiyorum, yavrumun doktorunu aradım kullanabilirsin çocuklara da veriliyor dedi.. ilacın ismini yazmıyorum yanlış yönlendirme olabilir diye. Sizin de başınıza emzirirken böyle birşey geldi mi, yaşayanlar yazarsa çok sevinirim😊