niloyaa34 hangisi daha etkili kızım dişinden ateşi var halsiz ağlıyo durmadan calpol veriyorum ama sanki işe yaramıyo hiç dolven kullanan var mı o daha mı iyi acaba 13 aylık bu arada
SeninAnnenBirMelektiYavrm niloyaa34 dolven ateşi daha hızlı düşürür ama etkisi kisadir. Calpol geç düşürür ama etkisi uzundur. En son ne zaman ve ne kadar verdiniz. Ateşi kaç çıkıyor
Nuray23 niloyaa34 benim kızımı ateşi olduğunda goturdugum doktor dönüşümlü olarak bı calpol bı dolven ver demişti.
linamommmmm niloyaa34 dönüşümlü verebilirsin bi dolven bir calpol bide çoraplarını limonlu su yap ateş düşürüyor. Başını yıkama vücudunu ılık suyla yıka. Hafif ıslak bir bezi koltuk altına ve eklem yerlerine koy
Asyaveannesi04 niloyaa34 dolven kesinlikle 4 saatte bir verilebiliyor geçen benim kızımda ateşi çıktı calpol verdim tekrar tekrar çıktı ama dolven verdim düşürdü çıkmadı bir daha
niloyaa34 SeninAnnenBirMelektiYavrm 37,5 ateşi gece çıkıyo özellikle ağlayarak uyanıyı iki gecedir ağlıyo uyumuyo dişleri de kızarmjş çıkıyo ondan herhalde dolven diş ağrısına da iyi gelir mi acaba
niloyaa34 Asyaveannesi04 bi de dişleri çıkıyo kabarmış kızarmış gibi ne iyi gelir dolven ağrısına da iyi gelir mi
Seda2013 niloyaa34 dişlerse sorun karanfil yağı alın damağına parmağınızla sürün iki dk ağlar ama rahatlar bizde diş dönemindeyiz karanfil yağı sayesinde rahatlıyor kızım
Asyaveannesi04 niloyaa34 dolven ağrısına iyi gelir ben tetagil kullanıyorum birde bu parmak kaşıyıcıyla kaşıyorum baya rahatlıyor buzdolabında soğuttuğum kaşıyıcıyı eline veriyorum iyi geliyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm niloyaa34 ağrıyı azda olsa keser ama o ilaclar çokta masum değil şuan ateşi yok vermenizi tavsiye etmem
GezginPaNDa niloyaa34 geçen Bir doktorun videosunu seyretmiştim hangisi daha iyi diye bir şey yok. Sizin çocuğunuzun bünyesinde hangisi daha iyi geliyor Onu deneyin ditordu. Eğer çocuğunuzun ateşini calpor düşünmüyorsa Dolven düşürüyorsa siz dolvdn kullanmalısınız diyordu