Smalı efnan aydogan bebegimiz var Gaziantepli henuz 20 gunlukken hastalık teşhisi konuldu bizim çocuklarımız bir grip olda serum takılırken canımız yanıyo degilmi ama o anne her gun evladına bakıp acaba yaşıyacak mı diye düşünüyor halinden anlayamayız ama destek olabilir. Nasıl mı destek olucaz hesabı takip edip daha cok kişinin görmesini saglıyarak veya ayda yılda bi 10 20 40 demeden yardım etmek evet bu devirde gecinmek cok zor ama o kadar sacma şeylere paralar döküyoruz ki bi 20 30 tlnin bizim icin degeri yok ama damlıya damlıya göl olur az cok demeden yardım edip sayfasını takip etmeye varmısınız sizde bir annenin elinden tutup bir bebegimizin elinden tutmaya varmısınız?