Busra986532 aynısını yaşadım, benimki gazdan emmek istiyordu belki senin bebisinnde gazı var o yüzden emmek istiyor. Bence mama verme doktor ver diyene kadar. Ve süt emzirdikce artar , ne kadar emerse o kadar çoğalır. Bende senin hatana düştüm yarım saatte bir emmek istiyor göğsüm dolmuyor , yumuşacık oldu, sütüm azalıyor vs diye kendimi yedim ama asla öyle değil emin ol 🙏