Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında öğleleri uyurdu düzenli bir şekilde misafirim geldi 1 hafta kaldır çocuğun gündüz uykusunu unuttu bana çok zorluk çıkartıyor çok yaramaz bı cocuk hem beni hem kendini helak ediyor resmen bay bay gördüm kullanan varmı acaba bı zarari yoktur umarım