Ben kafasının altına ince bi yastık koyuyorum ilaç verirken verdikten sonra da ağzından çıkarmasın diye hafif dik olacak şekilde kucağıma alıyorum çıkarmıyor çok şükür bi de öyle deneyin direk yatarak verirseniz boğazına kaçabilir yutkunurken benim başıma gelmişti bi kaç kez