Senaaaaa Biz eşimle 37 yaşındayız. Rahata, gezip eğlenmeye cok alışmıştık ama bebeğimiz olmadan bu dünyadan gitmeyelim dedik ve yaptık :)) Çok zor bir süreç bunu anlatamam, yaşamak lazım. O bebek isteyen büyükler bize sorun yaratmaktan başka bir işe yaramadılar. Eğer eşinizle birlik olup uykusuz kalmayı, hayatınızı uzun bir süre ona adamayı, başkasından medet ummamayı, anı yaşamayı bilirseniz muh te sem birşey. Yoksa işkence gibi :)