Merhaba
9aylik bir oğlum var emziriyorum, süt korumaz biliyorum. Kondom ile korunuyoruz.
Burda b bayanın postunu gördüm hapla hamile kalmış. Eşim hicbirsekilxe içime boşalmiyor ( zevk suyuda dahil) ama ben henüz adet olmadım. Yani takip edemiyorum. Burdaki postu giruncede korktum açıkçası. Oğluma hamileyken çok bel ağrım olmuştu ve 1 2 gündür yine çok belim ağrıyor. Oğluma hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta kadar bel ağrısı çektim şiddetli spordandir diye hiç ihtimal vermemistik. Şimdide aklıma takıldı çok test yapsam çıkar m ki? Siz hamile olduğunuzu böyle durumlar olduysa nasıl anladınız? Birde bu sira sanki adet olcam ama olamıyorum gb değişik b kasik agrim batmalarimda var.