MahmureY Kızlar yoğun saç dökülmesi yaşıyorum doğum yapalı 7 ay oldu ve bu ara çok arttı saç dökülmem öbek öbek geliyor elime bu durumu yaşayanlar lütfen yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum.
Kiraz_8 Doğum yapalı 4 ay oldu aynı sorun bende de vardı ben omega 3 takviyesi alıyorum birde Vichy nin dercos şampuanını aldım kullanan arkadaşlarım çok memnun kalmıştı deneyeceğim bakalım ins 🤗