Efuli6161 789busra_ çizik olduğuna emşn misiniz belki saçıdır çok ince olduğu için öyle gelmiştir size..tırnakları uzun mu nasıl çizecek gözünü
menuder 789busra_ kuzenimin bebeğine de olmıştu tırnağıyla çizmiş ama bir süre sonra kendiliğinden geçti merak etme. İçin rahat etsin aile hekimine bir göster belki damla vs verir. Çok geçmiş olsun
Ecrininannesi58 789busra_ benim kızımda küçükken çizmişti kendiliğinden geçti gözünü açıyorsa ve aglamıyorsa bişey olmaz bence
789busra_ Efuli6161 yaa tırnaklarıylada çizebilirmi bilmiyorum ki tırnakları kısa kesiyorum daima ama cok korktum
Pericikk 789busra_ bende bebekken tırnağımla göz bebeğimi çizmişim annem birkaç defa doktora götürdüm sonra düzeldi demişti ihmal etmeyin bir doktora gösterin.