makinistanne bende de mukus ve pembe leke gelmişti doktora gittik alerji dedi ve gaita kan testi istedi icinde inet sütüne bakıldı. Testlerde alerji çıkmadı ama gaitada 10 tane lokosit ve entamoiba kisti göründü doktor da bişey yok falan dedi anlamadim ben. Sonra baska doktora gösterdim o da kabiz ve ishal olursa tedavi gerektirir dedi sanirim ilac tedavisinden bahsetti. Sizin kan vs geçti mi bende süt ürünlerini kestim alerjisi falan var diye napsam ki yaa