Selcanmknc Kızlar 16 gün oldu sezeryan oldum dikiş yerim çok aşağıda yani özel bölgemde tüylerimde çıktı nasıl temizleyeceğim kaç gün sonra ağda veya jilet yaptınız
alinaannee Selcanmknc ağda için biraz bekleyebilirsiniz ben doktoruma sorup ağda yaptırdım ve dikiş üzerine Asla yaptırmadım korkumdan . Normal doğumdu benimki siz jilet kullanmanızda sakınca yok bence sonuçta jilet deri kaldıran bir şey değil ama ağda için bekle biraz daha çok geçmiş olsın 🌸
sihirbakani Selcanmknc ben ağdaya gidiyordum doğumdan sonra çok dikisim oldu ağda yaptıramadigim için jilet kullandım bir sorun olmadi
0tulayt0 Selcanmknc kuzum bende sezaryen oldum ilk 30 gün temizdim şükür sonraki günlerde bi çıktı ben şok druma sordum 41. Gün ağda yapabilir miyim diye evet dedi ama 3 aylık olduk hep krem kullandım 10 güne kalmadan ağdaya devam edeceğim artık
Betul-08 Selcanmknc korkumdan ağda yaptıramadım jilet bile zor sürüyorum canım acımıyor ama orasında his yok ya bi garip oluyorum 3. Ay Hama öyleyim ama benim aşırı aşırı canım tatlı belki ondandır
Selcanmknc Betul-08 ya dikişlerim tam özel bölgemde üstü tüylü o yüzden korkuyorum sizin dikişleriniz kasığınızdamı
0tulayt0 Selcanmknc göbek deliğimden 1 karış aşağıda yani özel bölge başlangıcı mı demeliyim bilemedim 😂
mryagc Ben de sezeryan oldum. 40 gün sonra ağda yaptırdım. Çok rahattım, belki de 30. Günde bile yaptırsam olurmuş 💁🏻♀️
minikkiz_ Selcanmknc bende sezaryen oldum 43. Gün filan ağdaya gittim dikiş yerinin üzerini bile aldırdım hiç bi farkı yok normal nasıl acıyorsa o şekildeydi aksi bir durum olmadı gayet rahat geçti yani
Miniminim minikkiz_ cok sagol yanıtına 3 ay sonrasında agda ile dikiş ustini aldırdım iç dikislerime bor şey oldu doye korkuyordum burda da linç yedim ne cesaret diye.
Deletedmom_23 Selcanmknc Valla o zaman eğilmeyle uğraşmak istemedim tüy dökücü ile hallettim aynı hafta.
gmz1991 Betul-08 merhaba araştırırken gördüm bu mesajınızı. Bende aynı şeyi dedim ameliyattan sonra. Iki ay oldu sezeryan olalı. Çok alttan kesmiş dr çok moralim bozuluyo hâlâ. Siz bu konuda bi sıkıntı yaşadınız mi? Kesinin o kadar aşağıda olması normal mi?
Elifbeyzam Selcanmknc ben dikişin aşağısını agdayla alıp dikişin hizasında olanları tek tek almıştım azdı zaten bir kactaneydi ama sizin kişi yogunsa ağda için biraz bekleyin bence
orkideSeverim Selcanmknc benim normal doğum dikiş de var jilet kullanıyorum dikiş yakınıdakileri makasla alıyorum şuanlık doktor kontrolümde dikişler kaynamış vs sıkıntı yok alabilirsin derse tümden jiletle devam ederim