Oztrkmn5 Cok begenerek aldım fakat kızım haziranda doğdugu icin giydirmek nasip olmadı yıkadım ütüledim dolabına kaldirdim yeni dogan içindir 1 kez bile giyilmedi kışlık hello baby kadife tulum almak isteyen olursa 50 tl