Senem_sygl01 Evet, bende kullandığımda bebeim daha cok kötü oldu d vitaminine ara verdim , gaz damlalarini biraktim eşim rezene, anoson ,kimyon bu uç karışımı kanatip şekerle hafif tatlandirip kendm iciyorum bir çay kaşığı kadarda bebegime veriyorum faydasını gördüm.