Esra26 Rmyssss müsadenizle ikisi de değil, trolley me 😅 bir senedir kullanıyorum çok memnunum, ağırlığı ve pratikliği işimi kolaylaştırıyor, tek elle açıp kapatıyorum. Bakmanızı tavsiye ederim 🌺
Esra26 Rmyssss hımm orasını düşünmemiştim haklısınız. Pusete ihtiyacınız olabilir. Yanlış yönlendirmeyeyim sizi🥰