Yesilanne97 Kızlar 24 günlük bebeğime sağlık ocağının verdiği d vitaminin veriyorum, ama çok huysuz uykusuz gazlı bi bebek oldu, bunu yaşayan var mı
Burcusaydam Yesilanne97 ben yaşadım çok gaz yaptı onu bıraktım doktor verdi bitane daha oda gaz yaptı şuan wellcare kullanıyorum içeriğinde zeytin yağı var gaz problemimiz gitti tuvaletini bile rahat yapıyor 38 TL fiyatı
adles89 Yesilanne97 aynen kesınlıkle yasadım karın agrısı yaptıkı bellıkı bebegıme dırek degıstırdım sorun ortadan kalktı oceonmumy kullanıyorum memnunum cok suan 4 aylık bebegım 🤲🏻
Tugbaf Yesilanne97 ben sağlık ocağının verdiğini kullanmadım doktorumuz zncad 3 verdi gaz yada kabızlık sorunumuzda olmadı çok şükür fiyatı da çok iyi 33.55 tl
honeyson Sağlık ocağının verdiği d vitamininin içimde ayçiçeği yağı var . O da gaz yapabiliyormuş . Ben Bebeğim 2 aylık olunca farkettim . Ocean D aldım zeytinyağı içerikli . Kullanımı da kolay tek fıs yetiyor
Yavuzselimm Kızlar ben hiç kullanmıyorum kullanmam gerekiyor mu? Daha doğrusu unutuyorum hep. Bebeğim 2 buçuk aylık oldu ve hiç kullanmadım desemm inanır mısınız? 🙊 Hastanede 1 hafta yattığı zaman düzenli veriliyordu ama ben hiç vermedim. 😥
ayseozbek Yavuzselimm d vitamini çok çok önmli bebeği zeka ve vücut gelişimini çok etkiliyor. Bingildakla ilgili önemli bi etkisi var. Lütfen ihmal etmeyin. Alarm kurun.
Esraarass Yavuzselimm geç bile kalmışsınız. İki haftalıkken kullanılmaya başlanmalı. Çok önemli. D vitamini eksikliğinde bir çok hastalık ortaya çıkabiliyor.!!
Bsrm Yavuzselimm cok onemli gelisinde olsun doktora gittigimde istenen kiloda olmadiginda direk sordu d vitamini duzenli kullanmior musun diye. Ki kullaniyorm toplasam 10 kere unutmusumdur oglum 7 aylik
Tugbaf Yavuzselimm kullanmanız gerekiyor bebeğini için önemli bir ilaç bana doktorum hata gerekirse bazı çocuklarda 2- 3 yaşa kadar kullandırdıklarını bile söyledi