betulergl ya bence dert etmeyin gidiyor valla bende üzülüyordum spor da yapamıyordum korseyle rahat edemediğim için korse de kullanmadım ama bebişkom 6aylık oldu göbüşko gitti bol su içtim sadece oda süt içindi ama tüm vucudu etkiliyor işte ☺️
Bir de şöyle düşünün 9ayda büyüyen bir bölge nasıl hemencik eski haline gelsin ki 🤷🏻♀️
Saçım sağ alın tarafı kel gibiydi dökülmüştü ilk başlarda üzüldüm ettim kafaya taktım sonra bi ara unuttum geçen hafta fark ettim çıkmış tekrar saçlar ☺️ Rahat olursanız bence herşey eski halini alıyor