Patatesimm oğlum 1.5 yaşında bugün 3. Günümüz geç kaldım ben doktorumuz kızdı resmen artık kes 1 senedir söylüyorum sana diye, ben şöyle uyguluyorum yatmadan evvel konuştum artık ay çıktı karanlık oldu memeler uyudu diye, yarın sabah günaydın diyince vericem dedim, ilk gün çok şiddetli ağlamalarla geçti, sabaha karşı kabul etti, dün daha iyiydi saat 6ya kadar sorun çıkarmadı, şu an ilk uyanmasında meme diye ağladı zorla uyuttum konuşarak yine, şöyle bi durum da var benim oğlum şu an hasta aynı zamanda yanlış bir zamanlama aslında ama doktorumuz sık hastalanmasını gece beslenmesine bağladı ve hemen bırakmamı istediği için böyle oldu malesef, sabah gün aydınlanır aydınlanmaz uyanıksa emziriyorum ( garibim oruç açar gibi bekledi bu sabah) akşam da saat 16:00 civarı emziriyorum hava karanlık olduğunda bırakıyorum, yaşı itibariyle günde 2 yetiyor, 2. Yaşında da komple kesmeyi düşünüyorum.