Esilaaaamom 1 aylık bebeğim sürekli ikiniyo kakasını yapmadan agliyo yapınca da rahatlamiyo neyi olabilir acaba surekli böyle
Poyraz48 Esilaaaamom gazdan dolayı yapıyorlar. Ancak çok fazla ağlama huzursuzluk falan varsa alerjiyi düşünebilirsiniz. Süt ve yumurtayı kısa süre bı kesin durum duzelirse ondan olabilir. Deneyerek gözlemleyin isterseniz. Gürültülü kaka da belirtilerden biri ama tek o yeterli değil
Fyzannesi Esilaaaamom Benimde bebeğim 1 aylık aynı sorunu bizde yaşadık . Gaz damlası kullanıyoruz suan
Berfinasel58 Çok normal bizdede durumlar aynı kaka yapsa bile içinde gazı kalıyor bebeklerin dizlerinizin arasına alıp sırtına vurun rahatlayacaktır
Esilaaaamom Berfinasel58 inanılmaz bir sekilfe agliyo acaba alerjisi falan mı var diye düşünmeye başladım bir seye
Berfinasel58 Esilaaaamom doktor önerisi ile kullanıyorum biogaia ismi kolik bebeklere bile iyi geldiği söyleniyor
Esilaaaamom Defneee06 kusması yok mukuslu kaka var gibi sanki çokta anlamadım ama nurse Harvey kullanıyordum bı işe yaramadı kaka yapmadan önce gaz çıkarırken çok agliyo
Fatmannny Esilaaaamom gazdan dolayı öyle yapıyor benim bebeğimde 1 aylık masaj yapın gazlarını rahat çıkarıyorlar
Esilaaaamom ayseeeasln21 nurse harvery kullandım ama pek faydası olmadı şimdi. Bioagai aldırdım umarım o faydalı olur
Damlaebrardmr Esilaaaamom aynı durum bizde de vardı 3 saat gözetim altında yüz üstü yatır canım geçiyor