Kubra-34 canım ilk vicco kullandık kesinlikle çok rahat çok kullanışlı. Ama alırsanız vicconun bazı ayakkabılarının altı çok kaygan oluyor. Kızımla avm tarzı kapalı alanlara gittiğimizde zemininden dolayı bayağı kayıyoruz. Ama parkta oyun alanlarında rahatlıkta hareket ediyor.