Arkadaşlar mememin kahverengi kısmı çok kırmızı bebeğimi emzirirken de normalde de canım yanıyor sürekli sızlıyor emerken can çekişiyorum sanki kan toplamış gibi Gümüş kapak kullanıyordum 3 gündür de lansinoh un kremini sürüyorum ama geçmiyor Ne yapayım