Iscan zevkinize saygı duyuyorum ama bilmiyorum gerek var mı böyle bir şeye. Her şeyi ticarete döktü insanlar artık. Annenin sütünden kolye, bebeğin saçından kolye.. Bebeğinizin saçını saklamak isterseniz ilk kestirdiğinizde kenara koyarsınız olmaz mı öyle? Nacizane öneride bulundum, dediğim gibi saygım duyuyorum zevkinize.