Kızlar diyelim geçen sene 6 bine bir yüzük aldık ve bu sene ya da seneye bozmak istiyoruz.. %25 gibi bir zararla bozacağını söylemişti kuyumcu alırken. Sorum şu bozdururken ne zaman satarsam satayım 6 bin üzerinden mi bozarlar, yoksa o günün şartlarına göre mi??
Eğer ne zaman bozarsam bozayım aldığım fiyattan bozuyorlarsa bu pırlanta işi çöp ⚠️🚫