10 gün sonra 2 yaşına giricek oğlum, tamamen bana bağımlı oldu yemek bile yaptırmıyor anne kucak diyor almayınca deli gibi ağlıyor, kısıtlı tv izliyor ama bütün gün açmamı istiyor açmayınca yine ağlıyor, sabah gözünü açar açmaz hiç olmayacak bi istekle uyanıyor mesela bu sabah şeker diyerek uyandı kahvaltı yapmadan tabiki veremem annecim kahvaltı yapalım vericem yoookkk avazı çıktığı kadar ağlıyor vallahi ne yapıcağımı şaşırdım özellikle sabahları bişeyleri tutturarak uyanması bezdirdi artık her gün başka bişey bazı sabah niloya aç diye ağlar rabbim sağlık versin hamd olsun bu günümüze ama ciddi tükenmiş durumdayım ben bebekken bu kadar zorlanmadım😳