Yasmus 33günlük bebeğim 60veriyodum bugün 90 vermeye başladım sütüm az beslenmediğim için emiyo ama emzik niyetine gelmeyincede ağlıyo zaten 2.buçuk 3saatte bir mama veriyorum
Ikram Yasmus sakın 120 verme kutunun arkasındaki fazla cok ben ozman 60 veriyordum 2 aylık olunca 90 ara ara meme de veriyordum tabi simdi 4 aylık 120 3 saatte bir
Efy Ben 60 cc veriyordum ama bunu bebeğiniz belirler zaten doyduğu zaman bırakır yada kusuyorsa fazla demektir
Sakura-chan Yasmus 120 ver . Fazla değil normal benim kızım da mama kutusunun arkasında yazan gibi içti hep
dere-07 Yasmus bebeklerin dış dünyaya alışması 3 aymış doyduğunu anlamaz ki o daha 😇🙏 midesi küçücük daha
Yasmus Deletedmom55 emziriyomusun sütün yetiyomu ben bilemediğim için bugün ikidir 90 san veriyorum içiyoda yani
Sakura-chan Deletedmom55 çok değil benim bebeğim o ayda 2 saatte 120 içiyordu. Kilosu da gayet normal ne obez ne zayıf
Deletedmom55 Yasmus benimki de versem içer canım emziriyorum ama oyun oynuyor sütüm yok ne yazık ki bizim doktorumuz profesör hatta bana çok ta az gelse 3 saatte bir 60 Cc vericeksin dedi doyduğunu anlamıyor zaten suan 120 Cc versem içer
Sakura-chan Deletedmom55 bir kere 40 günlük bebek 3 saatte değil iki saatte rahat acıkır nasıl 3 saat demiş o profesör
Sakura-chan Deletedmom55 tabiki aranır açtır o kutunun arkasında yazan miktarı dene yada bir 30 cc fazla yap bakalım. Bende ilk doğduğunda az veriyordum ağlıyordu. Annem aç çocuk kızım biraz fazla verelim dedi gerçekten yazık aç kalıyormuş bende huysuz sanıyordum