Merhaba herkese, 20 günlük kızım var hem emzirmeye çalışıyorum sağarak veriyorum memeden almıyor hem de mama takviyesi yapıyorum. Bel fıtığım vardı bugün nüksetti kıpırdayamıyorum. Benzer durum yaşayıp ilaç kullanan oldu mu? Kas gevşetici hap ve krem var elimde ama süte geçince risk oluşturur mu bebek için bilmiyorum o yüzden kullanmadım henüz