Hilal096 Anneler bebegim 10 aylık ve ek gıda alıyor ama öyle her şey yemiyor ne yaptıysam yemedi bu zamana kadar bende 1 aydır yemeklerimizden veriyorum çok da güzel yiyor tuzsuz vermeye çalıştım ağzını açmıyor çok çabaladım doktorum kendi yemeğinizden verin dedi ve şükür ki yiyor .Dışarı çıkınca ne versem bilmiyorum kavanoz mama yaptım onlarida yemiyor biberon alıyordu bıraktı mama da yemiyor sadece meme yiyor yetmiyor haliyle ne yapmam gerek hiç bilmiyorum bu arada biz ne yersek ondan istiyor farkediyorum elimde bir şey görse hemen istiyor 😀🖤
SetenayCo Hilal096 Benim dışarıda en büyük kurtarıcım pankek. Hem eliyle yiyor hem dökülüp saçılmıyor. Çok rahat oluyor…
heyymomm Hilal096 bebek termoslsrı var onlara çorba koyuyorum, pankek yapıyorum. ya da ebebekte falan sağlıklı atıştırmalıklar var onlardan alıyorum bazen. sizinki küçükmüş ama benimki kuruyemiş kuru meyve ve normal meyve çok seviyor onları alıyorum siz de muz alabilirsiniz hem tok da tutar
Cemre_-53 Hilal096 valaha ben genelde dışarda ev yemekleri yerlere giderim bizim yedigimizi de ona veririm snra Zübeyr kids diye atıştırmalık var onu yediririm vb
Balbebeginannesiiii Hilal096 peynirli yogurtlu yesil soganli pankek, bebek keki, bebek poacasi, elma ,erik, armut,mandalin disarda bunlari veriyorum bende
SetenayCo Hilal096 Kızım 14 aylık, şeker katmıyorum kesinlikle. Pekmezle veya hurma özüyle yapıyorum, bazen fazla yapıyorum ben de atıştırıyorum 🦋😊
Zey-yus50 Hilal096 benim bebemde öyle simit poça filan veriyorum çubuk kreker yiyo meyve benimki bir yaşını geçti sade süt de içiyo o şekilde
Asyaveannesi04 Hilal096 ben balkabaklı havuçlu pankek yapıyorum bayılıyor sabahları kahvaltı da yanınıza da alabilirsiniz yada mama termosunuz varsa ben öyle yapıyorum çorba türevi yoğurt vs onları alıyorum biz yerken ona da yediriyorum