Bebeğim 4 ay 23 günlük gündüz uykuları hiç güzel olmadı ama en azından geceleri güzel uyuyor diye seviniyordum şimdi o da bozuldu 😔 gece 8 buçuk gibi uyutuyorum eskiden 12 de uyanır emer uyur bir daha 5 gibi uyanıp emerdi şuan 8 buçukta uyuyor yarım saatte bir ağlıyor sallıyorum tekrar dalıyor sabaha kadar böyle devam etti sizce atak mı yoksa doymuyor mu sadece anne sütüyle besleniyor mama versem mi geceleri uyumadan daha uzun uyur mu böyle giderse bayılıp kalıcam bi yerde 🥺