Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 50 günlük doğduğu gün işitme taramadan geçemedi iki kulaktanda kaldı sıvı var kulağında dediler 15 sonra tekrarladık yine geçemedi 1 ay sonra sonuç yine aynı ve bizi sevk ettiler araştırma hasanesinde girdik %90 işitmiyor tanısı konuldu KBB doktoru da baktı kulakları tertemiz dedi ve haftaya aynı test için emin olmak adına tekrar çağırdılar eğer sonuç aynı çıkarsa cihaz takmamızı isteyecekler sonrası implant ameliyatı ama benim oğlum hem çok küçük hemde çok zor uyuyan bir bebek ve dokunduğunda uyanıyor her test yapıldığında bir kere de olsa kımıldandı ağzında emzik vardı vs ve çok çığırarak ağlıyor sanarsınız düştü veya bir yerini çarpmışız gibi bağırıyor diyorum duymadığı için mi böyle? Ve 2 gün önce kulaklarında sarı akıntı oldu ve doktor kulaklarına temiz demişti aynı hastaneye girmektense ben tam teşekküllü bir hastaneye götürücem ve şurupla uyutarak yapacaklar benim merak ettiğim kulağında sıvı vardı yeni mi akıyo yani kulaklarını o tıkamış olabilir mi duymaması için hiç bir faktör taşımıyoruz bilenler yardımcı olsun lütfen kahroldum lohusalığım zehir oldu psikolojim hiç iyi değil 😔
https://resimyukle.io/g/weYR5ijXRh
Kulaklarının resmini attım